Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-12, 14:31   #17684
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Laptop med vann i tastaturet? Da er du heldig at det bare var vann....

1) Slutt å bruke den før du er sikker på at den er HELT TØRR, OVERALT

2) La den bo på varmekablene en uke, eller i (tørr-)badstua noen timer, eller på det laveste varmluften (må være under 50 grader) i stekovnen med døra på gløtt i flere timer. (Mer risikabelt, men kan fungere - jeg berget samsungtelefonen min på denne måte etter at den falt i badekaret - spiller ny). Om batteriet kan tas ut så gjør det først.

Vann kan lede strøm der hvor strøm ikke skal ledes, og grille hovedkortet, så derfor bør du ikke bruke den før den er helt tørr igjen.

Den er nok tørr igjen, det er altså en stund siden . Men jeg tenkte på om noe kan ha korrodert eller noe slikt. Maskina har fusket før også, så jeg har tenkt på å sende den inn til reklamasjon. Men hvis kræsjene kan skyldes vannet er det jo ikke reklamasjonsgrunn. Før har den bare slått seg av, nå har jeg fått blåskjerm et par ganger ...

De verste er at nå har telefonen min begynt å slå seg av også


Sist redigert av Huldr : 01-12-12 kl 14:38.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt