Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-12, 16:30   #17688
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tror nok ganske sikkert reklamasjonsretten utgår når skaden er selvforskyldt. Jeg har imidlertid ramlet over en søt liten pc-sjappe i Trondheimsveien 42 som heter Dataservice express (rett ved Lakkegata-trikkestoppen). Tror de er ganske billige, de åpna en skrue for meg gratis her om dagen. (Og ettersom HP er helt umulig å åpne for å fjerne støv uten å fjerne ABSOLUTT alt og ha litt over middels peil på hardware for å sette sammen igjen, skal jeg levere den inn der nå, tenkte jeg). Kan være verdt å sjekke ut?!

Jeg lurer på noe jeg også! Jeg har igjen kjøpt en umerket plante på Rema 1000. Noen som kjenner igjen denne?:

Nei, ikke hvis det er selvforskyldt, men siden maskina har vært trøblete fra før er det jo slett ikke sikkert det har noen sammenheng med vannsølet, så jeg ville høre her om det kunne ha det. Men jeg tenkte på det å ta den med et sted og få den åpnet, tenkte på å spørre deg faktisk siden jeg har sett du har skrevet noe om det tidligere i tråden. Tusen takk

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt