Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-12, 16:35   #17689
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Nei, ikke hvis det er selvforskyldt, men siden maskina har vært trøblete fra før er det jo slett ikke sikkert det har noen sammenheng med vannsølet, så jeg ville høre her om det kunne ha det. Men jeg tenkte på det å ta den med et sted og få den åpnet, tenkte på å spørre deg faktisk siden jeg har sett du har skrevet noe om det tidligere i tråden. Tusen takk

Aha! Da skjønner jeg. Har ellers lest såpass som at den vanligste grunnen til at en maskin går varm og krasjer, er fordi det er for mye støv inne i den sånn at vifta sliter med ventilasjonen. Med en i overkant hårete katt i huset, er det kanskje ekstra aktuelt for meg. Men det kan være verdt å sjekke! Tror de tar 300 kr for en diagnostisering?!

Og, bare hyggelig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥