Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-12, 18:33   #272
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Det blir 6 uker sykemelding fikk jeg høre. Jobber i barnehage på småbarn, og får ikke løfte noe på 6 uker.
Ha,ha, vet godt at det heter skjeden, men skriver likevel ofte feil på dette
Det var litt av en tampong du, var det ikke ekkelt å ta den ut?

Jeg dro den heldigvis ikke ut selv, det var en pleier som gjorde det under stellet dagen etter operasjonen, men jeg var nok temmelig lang i maska!

Og be gjerne om å få se deg selv nedentil i et speil før du drar hjem! Jeg begynte å lurte på hvordan jeg så ut ettersom flere pleiere under stellet så litt skremte ut nesten og sa:"Oj, du var litt blå ja..." Så til slutt ba jeg en pleier om et speil så jeg fikk se og det var jeg i grunnen glad for! Dersom jeg ikke hadde gjort det før jeg kom hjem hadde jeg trodde jeg hadde kolbrann i musa!!! Det var helt svart jo! Men det skulle være sånn og det gikk jo over etter noen dager.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat