Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-12, 14:10   #17821
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det kan også være utposning på tarmen... Dere kan jo forsøke å sette en lav knakk foran toalettet sånn at man nesten sitter på huk som på "thaitoa" over toalettet. Dette retter ut tarmsystemet mye mer enn vår egen stolsits og kan avhjelpe både behov for å trykke og smerter i den forbindelse. Tarmsystemet vårt er visstnok mer tilpasset å gjøre unna sånt arbeid på huk, enn i 90-graders vinkel.
Jeg har også hatt det sånn et par ganger om natta. Tror det er fordi jeg ikke våkner tidsnok og ubevisst holder meg altfor lenge... Om dagen går det heldigvis greit.

Det er sant. Og vi venner oss til noe som ikke er naturlig. Jeg for min del får det bedre til hvis jeg lener meg forover. Jeg synes det er litt rart, og kanskje bare en uvane. Men da jeg var liten kledde jeg av meg og satte meg på huk oppå doringen. Jeg har vært plaget med hard mage fra jeg var liten og da gjorde jeg altså det som var mest naturlig for kroppen ...

Jeg kan forresten også bli litt kvalm før jeg får det ut, så det er kanskje ikke helt uvanlig?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt