Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-12, 19:16   #17823
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Det er sant. Og vi venner oss til noe som ikke er naturlig. Jeg for min del får det bedre til hvis jeg lener meg forover. Jeg synes det er litt rart, og kanskje bare en uvane. Men da jeg var liten kledde jeg av meg og satte meg på huk oppå doringen. Jeg har vært plaget med hard mage fra jeg var liten og da gjorde jeg altså det som var mest naturlig for kroppen ...

Jeg kan forresten også bli litt kvalm før jeg får det ut, så det er kanskje ikke helt uvanlig?

Lene seg forover, men sørg for å ha ryggen rett...

Går man for lenge - kanskje har dårlig avføringsrefleks (eller hva man nå skal kalle det) så kan det nok bli sånn.

Så anbefaler jeg å slutte å lese her om man ikke vil se personlig, pinlig, info delt...

Jeg var i en periode plaget med hard mage og hemmorider og fikk da det jeg tror er utposning ytterst i endetarmen, og siden da er det nødvendig å la være å holde seg da det gjør vondt verre. Er jeg da hard i magen (heldigvis sjelden) kan jeg få en sånn "propp" som gjør skikkelig vondt å få avgårde... For meg hjelper det å holde imot på mellomkjøttet før jeg kommer igang. Jeg tror altså at jeg har fått en utposning som vender den veien. Dette har jeg aldri gått til lege med fordi det for meg er et håndterbart problem som jeg kun plages med en gang i mellom. Men jeg vil jo si at dersom dere har liknende symptom som gjør vondt ofte så bør dere ta en tur til legen... Det skal jo ikke være sånn, og eventuelle utposninger kan bli verre med tiden & hard mage.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint

Sist redigert av smgj : 09-12-12 kl 19:29.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.