Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-12, 20:04   #6
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Nå ber jeg så inderlig om råd ....

For å dempe søtsuget den første tiden anbefaler jeg deg å spise deg mett og ikke tenke på mengder de første månedene. Søtsuget kommer som regel når man er småsulten har jeg erfart, så om du blir litt urolig i kroppen så få i deg en porsjon mat så fort du kan! Kjøtt, fisk, kokte/stekte egg, omelett etc, og rikelig med grønnsaker ( hovedsaklig de fra over jorden), så ligger du godt an. Jeg jukser litt iblant for å få til raske måltider, da blir det gjerne litt stekt pølse, servelat, kyllingboller etc. med et par speilegg til. Laget på få minutter, og metter godt. Når jeg bruker slike blandingsprodukter passer jeg på å velge de med minst mengde karbo, helst ikke over 5 gram pr. 100. men om noe er oppe i 7 gram spiser jeg bare litt mindre av det. Etter å ha gått på lavkarbo siden august i fjor er jeg kvitt det meste av søtsuget, men i begynelsen hadde det mer fokus ja. Men stå på. dette klarer du! Livet blir så ufattelig mye bedre etter å ha vært litt bestemt med deg selv en stund, at det definitivt er verdt det!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat