Opprinnelig lagt inn av Tarato, her. Deilig lørdag, etter en hektisk arbeidsuke som endte med et heidundrenes julebord i går. Mer som sliten i dag sa du Minus 10 grader ute, fyr i ovnen, en kopp med te, et hus som trenger "renovering" - trenger gode argument for å ut å gå tur i dag Edit: Jeg hadde ett godt argument selv, som jeg ikke kom meg unna: denne utfordringen! Så jeg pakket på meg klær og labba i vei. 12,5 km er ganske heftig i denne kulda. Nå sitter jeg foran ovnen, ikledd ull på ull og drikker te. Men jeg passerte 100 km, så det var absolutt verdt det!!
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Deilig lørdag, etter en hektisk arbeidsuke som endte med et heidundrenes julebord i går. Mer som sliten i dag sa du Minus 10 grader ute, fyr i ovnen, en kopp med te, et hus som trenger "renovering" - trenger gode argument for å ut å gå tur i dag Edit: Jeg hadde ett godt argument selv, som jeg ikke kom meg unna: denne utfordringen! Så jeg pakket på meg klær og labba i vei. 12,5 km er ganske heftig i denne kulda. Nå sitter jeg foran ovnen, ikledd ull på ull og drikker te. Men jeg passerte 100 km, så det var absolutt verdt det!!
Gratulerer