Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-12, 19:17   #8
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Lasagne, taco?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Ja, er det bare normal lavkarbo som fungerer? Jeg bare klarer ikke i mitt hode å se for meg at jeg går ned fort om jeg sitter å spiser sæterrømme, baconcrisp, bernaise saus, dressinger og det som er..

1. Men Taco og Lasagne ser du for deg at er super slankemat hvis du skal ned fort? Dessuten, du må se på mer en antall karbohydrater og fett når du velger mat. Spesielt når du spiser færre kalorier, må maten du spise være full av næring. Ikke bare masse salt, kunstige smaksforsterkere etc.

2. Det er ikke noe som heter "normal lavkarbo". Lavkarbo er en paraplybetegnelser for en rekke varianter av kosthold
hvis fellesnevner er redusert inntak at karbohydrater i forholdt til "standard" kosthold. Jeg, og mange andre, rører ikke rømme, baconcrips, bernaisesaus etc, og vi går ned fint, vi.

3. I en av trådene du startet tidligere der du vel trodde at du gikk på PSMF, anbefalte jeg deg å lese deg opp på lavkarbo, skaffe deg litt kunnskap - å vite hva du driver med er noe av det mest essensielle for å lykkes på diett. Jeg er temmelig sikker på at du ikke har fulgt dette rådet. Foreslår at du gjør det.

Sist redigert av Sugarpill : 15-12-12 kl 23:56.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat