Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-12, 10:06   #10
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lasagne, taco?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Spiser jo rundt 70-80 g fett om dagen pluss omega 3 osv. Blir man feit av å spise knekkebrød og grov brød da siden det er vilt med karbo?

Jeg er uenig med Index her (h*n svarer ganske enkelt Jepp!), med mindre man er insulinresistent så blir man ikke feit av å spise knekkebrød. Det er min påstand i alle fall. Selv spiser jeg to ryvita med enten ca. 100 g makrell i tomat eller litt bremykt + jarlsberg/gulost (normal, ikke lett) og kaviar til frokost og det passer meg ypperlig for å gå litt ned i vekt / holde vekten.

Grovt brød inneholder mye mer kalorier enn grove knekkebrød og mye grovt brød kan føre til vektøning om man spiser for mye av det, eller er insulinresistent.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat