Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-12, 08:08   #15
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Lasagne, taco?

Ikke noe problem! Så lenge det virker for deg er det helt suverent. Grunnen til at mange reagerer er at du er så redd for naturlig fete produkter, lettprodukter er fyfy på lavkarbo for de fleste. For meg så høres det ut som om du prøve å kombinere det beste fra lavkarbo og Grethe Roede i en diett, og det kan bli litt feil over tid. Men så lenge du er bevisst på hvordan kroppen din reagerer på kostholdet så fungerer det kanskje greit. Men jeg antar at grunnen til at du spiser så ofte nå er at du får i deg for lite fett. Fett metter lenge, og derfor greier de fleste seg fint med 2-4 måltider daglig på lavkarbo.

Jeg er litt skeptisk til at vanlig lasagne kan ligge på 8-9g karbo pr 100, det høres mest ut som en feilmerking. Jeg ville ikkke ha tatt sjansen så lenge det finnes så mange bedre alternativer...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat