Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-12, 14:23   #107
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Se så. Da var curl baren i hus! Jeg ble litt oppgitt da jeg var på XXL altså, fyren jeg snakket med først virket så treig på en måte, men han hentet da det jeg skulle ha. Da jeg kom i kassen sto det jo ikke strekkode på curl baren og jenta i kassen ba fyren finne nummeret på den, greit nok. Men da han sa at han skulle finne nummeret på ez-stanga så hun ut som et spørsmålstegn og sa:"På curl baren ja" og han bare gliste og sa:"Ez-stanga ja!" Hun så like forvirret ut og gjentok "Curl baren!" og jeg bare så på henne og sa:"Han bare tuller med deg, det er det samme..."

Jeg trodde faktisk at når man jobber på en sportsbutikk så burde man vite såpass - selv jeg vet jo det! Men jaja, nå er sakene i hus i alle fall.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat