Sv: Treningstråden for desember
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
"PAIN IS WEAKNES LEAVING YOUR BODY!" "TRAIN HARD, OR GO HOME!"
Ja, det er gøy å trene tungt. Prøver å gjøre det selv, selv om jeg ikke har noe struktur på treninga. Men må alle gjøre det, liksom?
Synes det er noe skikkelig trist, snørrhovent snobberi!
Synd at du oppfatter det som snobberi, og ja, jeg er en av de som fnyser av zumba og planløs trening. Hvorfor? Fordi det er ineffektivt.
En planlagt treningsøkt som er strukturert og hard (dvs. tilpasset ditt behov) er det som skal til for at du oppnår resultater. Om det så er at du går i medium tempo i femten minutter fordi det er hva kroppen din tåler, så er det kjempeflott. Men press deg selv og du ser resultater.
Om man har lyst til å drive rundt i gymmet eller annet, gjør en eller annen øvelse halvhjertet for så vente i fem minutter før du gjør en annen haløvhjertet øvelse, velbekomme, men da skal man heller ikke klage over at resultatene uteblir. Og dette gjelder menn så vel som kvinner.
Å ha en plan, med klare mål, og gjennomføre dnne planen strukturert og disiplinert er faktisk det som må til om du skal oppnå målene dine. Om det er snørrhovent snobberi, so fucking be it!
Nå skal jeg på gymmet, og ja, det er train hard or go home.
|