Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-12, 22:49   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vektøkning i startfasen

Opprinnelig lagt inn av tegasy, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke skulle gått ned på lavkarbo nå når jeg alltid har gjort det tidligere? 56-57 kg er målet, men 60 kg (der jeg var for ganske få måneder siden) hadde også vært ok. Virker sikkert lavt, men jeg er spedt bygd og har mye overflødig fett på kroppen nå. Over 33 %
:/

Det tar vel gjerne litt lengre tid for hver gang om man har slanket seg mange ganger...?

Ja, jeg synes 56-57 kg virker veldig lavt til 170 cm, jeg veier 54.5 kg og er nesten 20 cm lavere enn deg og skulle jeg hatt samme bmi som deg på ønskevekta di måtte jeg veid 45 kg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat