Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 09:27   #1
HildePåSlankern
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 59
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Spiser noen ost på Skaldeman?

Jeg har gått opp i vekt, jeg tror jeg tilhører de uheldige som ikke tåler ost. Jeg hadde gått ned 2.5 kilo på 12 dager, men nå, i løpet av 14 dager har jeg kun tapt 1.4 kilo, og det er jo ikke så mye de første to ukene siden man mister så mye vann.

Jeg har holdt meg unna ost tidligere, bortsett fra noe baconost en dag, men igår spiste jeg blåmuggost og kun det til kveldsmåltidet.

Jeg skal holde meg unna ost heretter for å se hvordan det går. Jeg opplevde også at jeg gikk ned på ketolysekuren den første uka, men at jeg begynte å gå opp igjen etter at jeg begynte å spise en salat med isbergsalat, ost, reker og rømme til lunch. Før det hadde jeg ikke spist salat, bare litt grønnsaker til middag.

Jeg spiste også reker i majones igår. Kanskje det er reker jeg ikke tåler. Jeg har spist rømme før, uten at jeg gikk opp, så jeg tror ikke det er det. Sukk. Eller kanskje det ikke var nok kjøtt igår. Så mange spørsmål og så få svar, men jeg skal iallefall holde meg unna ost og se hvordan det går.

Lykke til alle sammen!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat