Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-12, 13:12   #496
Dolmina
Juniormedlem
 
Dolmina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Rogaland
Alder: 38
Innlegg: 32
Dolmina er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Takk for svar Klara og Carisma! Beklager at jeg er litt treg å svare selv. Hektiske tider for de fleste nå disse dager!

Klara jeg har forsøkt 3 pergo kurer uten påvist EL. Skulle få en annen type tabletter denne gangen. (husker ikke hva de heter) Jeg er utålmodig og vi har bestillt time til gyn nå. Sant som du sier at vi hvis vi må ha mer hjelp kan det fort ta tid. Like greit å få ballen til å rulle først som sist. Hvordan er det med deg?

Carisma så bra! Håper placebo effekten slår til for oss også nå som vi har bestilt time. Jeg har gått til akupunktur tidligere i år, uten at jeg merket noen virkning. Gikk 1-2 ganger i uken i 4 mnd før jeg ga opp. Gyn min er svært negativ til aku for min del og mener det er å kaste bort penger. Så er litt skeptisk til om jeg vil bruke mer penger på det nå.

Lavkarboforlivet, jeg vet ikke hva jeg skal svare når det gjelder symptomer... Vet ikke om jeg kan sette fingeren på noe spesielt, hva med deg? Har helt klart opp og ned dager innimellom. Enkelte dager syns jeg denne PCOS er så UTRETTFERDIG! Hvorfor meg liksom... Det verste med PCOS for min del er barnløsheten, og det har ikke forandret seg selv om vekten er redusert.

Dolmina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat