Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-12, 23:30   #17943
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Altså atte!!!
Vi bor i Norge og det er svært lite som er så veldig farlig her! Hadde det vært kylling hadde nok selv jeg reagert(kanskje muligens, not), men at svinekjøtt skal utgøre noen som helst slags risiko, det kan jeg bare ikke si meg enig i! Men så spiser jeg svinefilet rått også, da!

Om det irriterer deg så voldsomt, kan du jo bare sende henne en mail å gjøre henne oppmerksom på at det plager deg, og dermed sikkert andre også!

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

selv sier jeg som kitt: send en mail! personlig ser jeg ikke problemet...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Takk! Trodde det var bare jeg som syns dette var i overkant hysterisk... å bekymre seg over slikt blir en garantert syk av!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ikke jeg heller. Og dette går jo går vel direkte på tv, så da kan man jo ikke stoppe og vaske seg hele tiden?

hm... ser ut til at jeg er alene om å bry meg om dette... jaja, godt er det. Jeg skulle ønske at jeg ikke brydde meg om det, men har jobbet flere år på restaurant, og der har jeg fått nøye opplæring på og ikke blande bakterier fra rått kjøtt til stekt kjøtt! Skjønner at hun ikke kan drive å vaske hendene sine under hele sendingen, men hva med å bruke redskap? Løfte kjøttet med en gaffel f.eks?

Jeg har faktisk skrevet til henne, og spurt om dette ikke er så farlig som jeg selv har blitt opplært til at det er. Men har ikke fått svar. Så derfor blir jeg i tvil...

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.