Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-12, 23:13   #16
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan jeg gå på ketolysekuren?

Hexebergs "Frisk med lavkarbo" er meget bra. Skaldemans bøker likeå. Og Dahlgren, samt diverse andre som jeg ikke husker navnet på. Prøvde meg også på en Fedon bok, men syntes den var litt "rotete" i forhold til det andre jeg har lest. Men et hovedpoeng er å spise nok fett, det er det som holder deg mett slik at du ikke blir fristet til å småspise. Samt å få i deg nok grønnsaker av den "rette" sorten. Dvs i hovedsak de som vokser over jorda minus mais. Når du får stabilisert blodsukkeret så regulerer egentlig mengdene seg mye selv, kroppen begynner å virke slik den skal og vekten går jevnt og trutt nedover. Gled deg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat