Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 17:15   #339
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Ma var plaget med hetetokter i over 10 år! Hvilken erfaring har dere? Arver man mors symptomer? Eller kan man forvente hva som helst?

Det håper jeg virkelig ikke for min mor var skikkelig plaget med hetetokter! Ikke at jeg kan erindre at hun noen gang prøvde å gjøre noe med det, men... Hun døde av kreft da hun var 66 år og mente selv at hun kom i overgangsalderen da hun var 48 så hun hadde heftige hetetokter i nesten 20 år i alle fall...

Når det gjelder fødsler så tror jeg kanskje min første fødsel var litt lik hennes første, men nr. 2 hos henne kom adskillig kjappere enn hos meg! Dvs. krapylet mitt kom som skutt ut da pressriene endelig kom i gang (3 pressrier!), men før det brukte hun en evighet på åpningsriene - min mor hadde knapt nok rier overhodet før nr. 2 var ute.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat