Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 21:14   #12
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå har boka kommet!!!

Salater er det jeg spiser hver eneste dag Det eller prinsessebrødet. Så det er ikke noe problem akkurat. Men det er vel ikke fett nok??? Og da "bruker" jeg vel opp grønn rasjonen til lunsjen, hvis jeg forstår 'hard-slankinga' rett. Ikke for det, jeg kan jo spise litt broccoli til middag, men ikke så mye som jeg spiser idag...

Problemet med å ta med seg slik 'fancy' lunsj er egentlig 'hva alle andre synes'. Jeg vet at det er idiotisk å tenke sånn, men sånn er jeg bare og det har jeg akseptert. Jeg er ikke SÅ stor at folk rundt meg automatisk tenker at hun burde forte seg å slanke seg... og jeg har heller ikke lyst til å gi de inntrykk av at jeg gjør det! Å være 'sunn' er én ting, men å slanke seg - spesielt med et så 'uglesett' kosthold - er ikke noe jeg har lyst til at alle skal vite...

Jeg har jo levd på atkins kosthold - og stort sett vært i ketose - i 14 mnd'er nå, men med prinsessebrød eller lunsj som jobblunsj. Og det går heeelt fint. Men siden jeg har stagnert så innmari så ønsker jeg virkelig å prøve nå drastisk a la skaldemanns tenne fettbålet! Om det så er bare for 2 uker så blir det vanskelig å gjennomføre hvis jeg ikke kan spise prinsessebrød eller salat på jobb...

Hva synes dere? Please ikke gi meg en leksjon i at jeg ikke burde bry meg om hva andre synes osv... jeg vet jeg vet.. men jeg gjør det likevel

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat