Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 17:09   #2
Storemy
Juniormedlem
 
Storemy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 44
Storemy har en fantastisk aura rundt segStoremy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger tips til frokost/mellommåltid

Mange forslag på oppskriftsidene hvis du kikker der! Min favorittfrokost for tiden er 2 speilegg som jeg smelter revet ost på, og smørstekt sjampinjong til. Litt rå rødløk, paprika og agurk i terninger oppå. Det blir en semivegetar engelsk frokost som er lett å variere, foreksempel med bacon eller tomater. Jeg synes å merke at hvis det første måltidet om dagen er strengt lavkarbo og smaker salt, gjør at jeg har mere kontroll utover dagen. Eller jeg skjærer tykke skiver agurk, og "dipper" de i rekesalat, gjerne ferdigkjøpt. Halve, hardkokte egg og sukkererter er også godt til rekesalat. Hvis du lager Skyrics gode lavkarbopasta, og steiker den ørlitt lysebrun mens den allerede er i steikeovnen, så får du gode lefser til taco/wraps/kebab. Jeg smører røra utover på bakepapir FØR den tykner, så slipper man kliss og kjevlejobb.

Storemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse vanligvis, nå 50-70 gr karbo.. Svar med sitat