Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 15:31   #8
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Holde seg til minimalt med grønnsaker og "vanlig mat"

Hei avuna!
Jeg er optimist fra diabetes.com.
Koselig og se deg her! Håper du finner mye spennende oppskrifter her inne, slik at du kan følge en diett som både er variert, smakfull, mettende og sunn.
Jeg lever så strengt lavkarbo som jeg gjør pga helsa og kommer til og måtte leve slik resten av livet, så for meg er det veldig viktig og ikke ha en streng og kjedelig diett, men velge fra alle råvarer og sette sammen forskjellige måltider slik at de smaker godt og gjør det til en glede og leve slik jeg gjør.
Når det gjelder grønnsaker, så finnes det så utrolig mye som smaker så variert, så jeg er nesten sikker på at om du gir det sjansen, så vil du finne noe du liker.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat