Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av flisa77, her.
Litt seint ute, men håper det går greit at eg/vi melder oss på her.
Gjekk på lavkarbo for litt over et år siden og gjekk da ned ca 8kg på 2mnd, dette var noe eg var veldig fornøygd med. Gjekk ikkje lenge etter før eg sakte men sikkert gjekk opp igjen. Ingen montivasjon til verken det å leve på lavkarbo eller å trene. Mye medesiner har det vært inni bilde etter vektnedgangen og det gjorde sitt med kroppen min. Nå har eg og mannen bestemt oss for å gjøre noe med livssituasjonen vår ( skulle kjøpe nye bukkser til han i går og han måtte gå opp en størrelse, noe som gjorde at han da ønsket og bli med på lavkarbodiett) og glad er eg for at eg har han med meg på laget 
Eg som skriv er ei ungdommeleg dame på 35 år og som har en samboer på 39 år. Vi skal da sammen prøve og gå ned 10 kg til slutten av april for da har vi tenkt oss ein tur til varmere strøk.
Vegedag blir måndagane, men kjenner eg meg rett snikveg eg meg nok nokre dagar ellers.
Ønsker dere masse lykke til
Jeg og min samboer begynte med lchf for 3 år siden av forskjellige grunner, jeg pga mageproblemer, han på grunn av overvekt, Vi har ått et nytt liv! Sambo gikk ned 26kg på ca4,5 mnd, og jeg har aldrig vært så frisk som jeg er i dag Nå trener vi også styrke 6-7 dager i uken
|