Diverse spørsmål om ketose
Da er jeg i full gang. Hadde ikke tenkt meg på ketosedietten, men plutselig er jeg i god gang. Jeg merker at jeg har mindre matsug allerede, og det setter jeg stor pris på!
I dag har jeg kjøpt ketostix apoteket. På boksen står det at man skal lese av svaret etter ett minutt, men at man også kan lese det av etter to minutter hvis det er mer praktisk. Det jeg la merke til er at stixen bare blir mørkere og mørkere jo lengre jeg venter. Den var mørkere etter to min enn den var etter ett, og etter 5-10 min var den ganske mørk lilla... Så, hva skal jeg gå ut ifra? Svaret etter 1 min, eller 2 min, eller 5?
Og dette med kosttilskudd.... Hva skjer med kroppen om man ikke tar alt dette tilskuddet under ketose? Hva merker man fysisk på kroppen? Har helt ærlig ikke råd til å kjøpe kosttilskudd for 100vis av penger nå 
Og så en ting til, angående kost og næring. På ketose.no så står det at man skal ta karbohydrater og trekke fra fiber, og at det er det man skal gå etter for å regne ut karber om dere forstår hva jeg mener...?
Stemmer dette? Sånn at feks mandler, som har 6,9 karber og 7,2 fiber, kan regnes som null karber?
Her er linken til den siden som sier det:
http://ketose.no/den-store-matvareta...r-og-froe.html
På forhånd tusen takk for svar!
|