Sv: Diverse spørsmål om ketose:)
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Hei!
Dt spiller ikke så stor rolle når du leser av stiksen! Utslag er utslag uansett! Graden av ketose spiller liten/ingen rolle.
Kosttilskuddene er til for å hjelpe kroppen til å gå ned mest mulig. Om ikke annet bør du ta magnesium for å slippe muskelkrampene mange plages med!
På norske varer er fiber allerede trukket fra, så det slipper du å tenke på i det hele tatt!
Ok. Har ikke merket noe til muskelkramper enda, men jeg sliter generellt med "voksesmerter" etter dager jeg har vært mye på bena. Det har roet seg veldig de siste årene, men nå i helgen etter jobb så har jeg merket litt til det igjen. Kan det være en konsekvens av omstillingen til lavkarbo, kanskje?
Ang karbo og fiber.. Den siden jeg linker til bruker jo mandler som eksempel på å trekke karbo fra fiber( tror jeg, om jeg ikke har misforstått), men det står jo akkurat det samme under næringsinnhold på mine mandler kjøpt på ICA. Vil det si at det egentlig er 14,1 karber i mandlene da? Og hvorfor står det da egentlig på en .no nettside med eksempler på "norsk" næringsinnhold?
Unnskyld at jeg spør så fælt
|