Sv: Januarstartere
Jeg begynte i går og går sånn halvveis og venter på hodepinen. Krysser fingrene for at den ikke blir så intens denne gangen!
Det som jeg synes er veldig motiverende i starten er jo at man gjerne går raskt ned et par kg de første dagene mens man kvitter seg med vann i kroppe. Jeg gikk på vekten i dag og da var det 1 kg ned fra i går morges. Om det stopper opp senere i uken eller går hele neste uke uten vektnedgang er det ikke verdens undergang bare jeg får et lite kick nå i begynnelsen og at det etter hvert går rolig nedover.
Jeg liker å veie meg hver dag. Grunnen er at jeg ser at vekten kan svinge litt fra dag til dag og om jeg har veiedag en dag jeg er oppblåst og "tung" vil det være synd om jeg mister motivasjonen selv om jeg både dagen før og dagen etter gjerne er 1 kg lettere men ikke vet om det for da er det ikke veiedag... Men, vi er forskjellige og noen blir stresset av å veie seg hver dag.
Blir spennende og det er kjekt det er flere som starter omtrent samtidig slik at vi kan følge hverandre 

|