Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-06, 02:08   #37
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av silje

men jeg må si at jeg ofte har syntes at forskning/artikler som viser noe annet enn det vi tror på her inne, blir latterliggjort, og beskrevet som feil.

Er enig med deg at det skjer av og til. Men ikke alltid, - det som er litt trist med anti-lavkarbo forskning som blir publisert i VG/Dagbladet (merkelig nok står det lite om slike i Aftenposten og mer seriøse aviser) er at det er til dels gamle utdaterte forskningsrapporter som fremlegges. Og dagen etter kommer det en ny som motbeviser gårsdagens...... JEG er iallefall veldig kritisk til alt slikt og tar det med en svær klype salt.

Opprinnelig lagt inn av Silje

det er sant som flap sier, at denne dietten virker er faktisk kun dokumentert på en person. selv om vi etter alt vi vet om kropp og kosthold, skjønner at den vil virke.

Nei, den er ikke dokumentert på kun en person. Den er så lik Atkins og Ketolyse at den faktisk må kunne sies å være dokumentert på tusenvis av personer. Det er ikke noe nytt med Skaldemans måte.

Opprinnelig lagt inn av Silje

jeg føler også at det kan være en veldig fokusering på å velge de riktige produktene med de riktige merkene og de riktige mengene..

Nå har jeg gått glipp av noe her .... Har vi merkevarer ?
Hva er det for no da ? Mat eller ?