Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 21:11   #10
Stella27
Medlem

Stella27 sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Askim
Stella27 er ny på veien

Sv: VIVIL "Creme Life"

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Sjekk den linken jeg la ut til deg i sted. der står det noe om utstyr. For du kan kjøpe deg blodsukkermåler.

Blodsukkerøkning og ketose er to vidt forskjellige ting

Googla oppe her og det ligger mange tråder om blodsukkerstigning her: http://lavkarbo.no/sokeresultat?cx=p...gning&sa=S%F8k

Takk for info om dette Gerd, er veldig greit å vite. Tror egentlig at det er ganske mange som ikke er klar over det, det er synd, for det er jo virkelig viktig info. Må ærlig innrømme at det blir ganke mye lengre tid mellom hver gang jeg strekker meg etter en atkinsbar. Skal ærlig innrømme at jeg følte det som et enormt nederlag, for jeg sliter litt rundt dette med maten. For det første er jeg ufattelig mye kvalm, og når jeg først får lyst på noe, så er dessverre ketolysemat langt fra det jeg har lyst på. Syns nok også at det er ganske mye tyngre å komme i gang denne gangen her, på tross av at jeg både har litt mer kunnskap denne gangen, pluss at jeg har et bryllup som burde være gulrot nok. Kjenner at all mat jeg ikke får spise, er den maten jeg vil ha, spesielt brød og pasta, for å ikke snakke om frukt!! Håper det blir lettere etter hvert..

Stella27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (mellom 20 og 50 karber) Svar med sitat