Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 23:10   #13
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: VIVIL "Creme Life"

Opprinnelig lagt inn av Stella27, her.

Kjenner at all mat jeg ikke får spise, er den maten jeg vil ha, spesielt brød og pasta, for å ikke snakke om frukt!! Håper det blir lettere etter hvert..

Ta det med ro, det blir lettere! Du kan lage pasta selv, det finnes lavkarbobrød som smaker "nesten" som vanlig brød og litt frukt en gang i blant kan man unne seg. Jeg for min del har spist to frukt hver arbeidsdag siden jeg begynte på lavkarbo for halvannet år siden, uten problemer. Jeg tenkte at jeg heller fikk kutte ut frukten når vekttapet stoppet opp, men det har det egentlig ikke gjort. Så da spiser jeg fortsatt min frukt med god samvittighet, og vekten ligger nå ca 27,5 kg under derden var da jeg begynte. Jeg unner meg litt 70% sjokolade når jeg føler for det, et par-tre never med peanøtter nå og da og synes egentlig jeg har det veldig greit. Min erfaring er at man ikke blir lykkeligere av å spise masse sukker, bare slappere og feitere. Og det har jeg ikke lyst til, så derfor skal fremtiden min bygges rundt lavkarbo og trening...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat