Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-13, 09:17   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Er det ikke veldig usunt med så mye smør?

Heller smør enn det som gjerne markedsføres som "sunne" oljer iallfall....

Her varer vel smørpakkken i en måneds tid i en 2-mannshusholdning hvor det meste av middagsmat stekes i smør og middagsmat spises iallfall til 2 måltider om dagen (middag + restelunch).

Etter at jeg begynte med dette kostholdet har jeg opprettholdt normalt kolesterol, men med bedre ratio mellom HDL & LDL og veldig lave triglyserider, såkalt under normalområdet... Så så veldig galt har det ikke virket for meg.

Fløte bruker vi lite av, mest fordi jeg ikke tåler melkeprodukter så veldig godt (spiser heller ost som virker bedre for meg), og ingen av oss er sausemennesker i noen særlig grad.