Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-13, 16:17   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det ikke veldig usunt med så mye smør?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Avsporing:
Der sier du noe. Det er kanskje ikke BARE mer innearbeid og mer solkrem som har ført til at d-vitaminmangel har skutt i været de siste 20 årene...

You don't say!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten2010, her.

Vi var ikke jegere før vi utviklet verktøy til å jege/ fiske med.. Det var jo ikke sånn at mennesker plutselig bare oppstod med ferdig utviklet, de har jo evolvert ...men for alt jeg vet er det ikke sikkert at mennesker hadde blitt så overlegen som art hvis vi ikke hadde startet å spise kjøtt. Men at mennesker har levd av fett siden tidenes morgen tror jeg ikke stemmer.

Å, joda. Jakt blant menneskearter daterer seg så langt som til 2 millioner år tilbake. Før vi begynte å utnytte oss av diverse verktøy var den vanligste formen for jakt såkalt utmattelses- eller drivjakt, og funn av spyd til jakt er funnet fra i hvert fall 400 000 år tilbake i tid, altså mens mennesket så vidt hadde begynt å gå på to bein, og vi vet jo hvilke grener av menneskeslekten som fikk overleve! Jordbruk oppsto først for ca 12 000 år siden.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat