Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-06, 10:40   #46
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av silje

når det gjelder "merkevarer" så mente jeg vel diverse matvarer, vitaminer og oljer. synes stadig jeg leser ting som at en tar en pille av noe hver dag.. eller en skje av en eller annen olje.. og at det skal være av det og det merket, for det er best.. og kjøpe vitaminer på butikken er fy, helsekost er bra osv.. antagelig er alle disse tingene bra produkter, men jeg kommer til å bli kokko om jeg skal gå rundt å tenke på det hele tiden.. jeg tror egentlig ikke det er så nøye om jeg kjøper c-vitaminene mine på rema i stedet for helsekosten...

Ååååja, var det det du mente. Ja, da er jeg med. Kom plutselig til å tenke på sjokolade snobben MEG ! Som spiser min Lindt og ikke tenker over at det jo er et merke. Sånn kan det gå. Alt man ikke tenker over i hverdagen !