Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-13, 18:05   #54
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

40 min styketrening nå i ettermiddag. Må skifte ut rettstang med en curl-bar til (to bosteder...) for den kommer ikke i nærheten engang av å være god å løfte med!

Og siden jeg begynte med styrketrening og strengere grenser i kosten (ikke nazi på noen måte da) så fikk jeg sjokk da jeg tok frem målebåndet i går morrest - har alltid hatt en blubbemage jeg aldri har klart å trene eller slanke bort - nå har jeg gått inn 4 cm rundt magen i løpet av noen få uker!!! Har trent styrke 2-3 ganger i uka i 2,5 mnd bare og er virkelig overrasket over dette resultatet må jeg si!

Måtte faktisk kontrollmåle i morrest, men jeg hadde målt rett gitt!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 12-01-13 kl 18:20.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat