Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-13, 23:40   #18275
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har et sp.mål til...

Jeg er litt hysterisk på en del ting, så jeg lurer på om dette er meg som er hysterisk, eller om det er min mann som er sløv... hehe...

Vi har en gårdsplass med helling rett nedefor. Rett over vår gårdsplass, kjører det biler, det går folk og så står det biler parkert.

I gårdsplassen vår har vi akkurat fått en tilhenger. Den er ikke sikret, kun parkert. Hvem som helst, barn og voksne kan både ta den, og trille tur med den. Vi hadde en tidligere også, og da tok våre to barn og trillet litt på den en gang vi ikke fulgte med. Det endte i flaks, så alt gikk bra.

Min mann mener jeg er stressa for ingenting. Jeg mener den må bort! hehe... Iallfall sikres eller låses fast på noen måte... Så ikke barna kan trille på den og kjøre den rett på andre folk eller på andre biler...

Hva syns dere?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.