Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-13, 09:06   #278
Sunroad78
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

En vanlig dag for meg er;
Frokost: egg og bacon, to egg, fem skiver bacon. Pluss cocosa i te, eller bare rent.
Lunsj: Hva enn jeg finner, som regel ost.
Middag: Har en ukesmeny, men f.eks i dag er det ovnsbakt laks med blomkål/brokkoli
Kvelds: Nada..
Drikker også tran..

Har å hørt att de siste kiloene er vanskelige, men denne skuta går så sakte nå at den går snart i bakk! Ble litt lurt av all vannvekten som forsvant å. Nå har jeg jo gått opp litt igjen! Å jeg trener jo hver dag! Hardt. Men har kuttet ut de bjørnene nå, å ikke mer funny bisniss.

Som Gerd sier til meg; du spiser ALT for lite grønnsaker. Karbohydratene skal i hovedsak fylle kh kvoten din og du skal spise MYE brokkoli/blomkål for å fylle den. Jeg bruker mye avokado, det er kh og i tillegg masse naturlig og sunt fett

Min typiske dagsmeny:
Frokost: egg (stekt eller kokt) og bacon eller avokado
Lunsj: salat av isbergsalat, paprika, tomat, agurk, avokado, fetaost og masse fetaostolje, egg, sukkererter, brokkoli og blomkål
Middag: kjøtt/fisk, saus og brokkoli/blomkål, sopp, litt rødløk
I tillegg drikker jeg MYE vann

Proteinkilden i salaten trenger ikke være egg, kan også være skalldyr, skinke eller andre proteinkilder. Du trener mye og hardt, det kan stagge vektnedgangen fordi du bygger muskler og muskler er tyngre enn fett