Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-13, 15:39   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor snakke om sykdom?

Tror det er vanskelig å sette seg inn i hvordan noen som lever med smerter hver eneste dag har det. Jeg vet at når jeg brakk skuldra f.eks så handlet ikke mitt liv om så mye annet enn at hvert eneste sekund var et helvete med vondt. Så jeg skjønner helt godt hvordan folk som lever sånn hver dag føler for å snakke om det.

Om det blir bedre? Nei. Men tror du virkelig at det blir bedre av at man ikke snakker om det? Tenk om verden hadde vært så fin du.

Dessuten møter folk som er syke, uempatiske bedrevitere hver dag, som påstår at de kan tenke seg bedre og den slags uvitende bullshit. Folk som ikke skjønner en dritt florerer det av, så da blir vel bare behovet for at folk skal skjønne at man lider enda større.