Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-13, 01:00   #4
Myrine
Medlem

Myrine sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Januarskravletråd 2013

Så koselig at dere vil skravle Imse og Bæstemor

Selv har jeg ikke vært så skravlete av meg i dag, jeg har sovet hele dagen og sitter nå å lurer på om det er nå vits i å legge seg igjen eller ikke

Jeg er ikke ny til lavkarbo-livstilen, jeg vet at det er det beste for kroppen min så lenge jeg ikke havner i ketose. Siden jeg har M.E. sliter det å være i ketose altfor mye på kroppen. Men jeg har vært borte fra lavkarboforum i ett par år. Jeg har mye som skulle ordnes på i livet mitt, og føler jeg har kommet et stykke på vei å få ommøblert oppi hodet mitt. Så denne gangen er hodet med på livsstilsendingen.. Jeg har troen på et lavkarbokosthold sammen med å følge med på energi balansen. Man kan ikke putte inn mer enn man forbruker, og siden M.E'n til tider gjør at jeg ikke kan være så aktiv er det greit å følge med på at en ikke inntar for mye. Samtidig følge med at en ikke spiser så lite at kroppen går på "sparebluss".