Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-13, 10:54   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Jeg har vært en liten tur ut med gubben. Vært ope i skogen og henta ned noe ved. 15 minus hjelper bittelitt på bihulene, men så frot jeg kommer inn igjen sprenger det. Kjenner jeg begynner å bli lei å ikke blir helt frisk, nå har jeg hanglet siden midten av november. Er jo nesten frisk, men bihulene er passe tett og ørene halvvonde(sikkert pga det er tett).

Vi har forresten også hunder, en 13 år gammel labrador( som snart skal få vandre videre) og en snart 10 år gammel blanding av buhund og lundehund. Siste er aktiv, men han takler helt fint MANGE late dager i mellom, men når han får løpe, så løper han. Pleier å la ham få løpe av seg på morran når jeg har fulgt ungene på bussen, da løper han på kryss og tvers og opp og ned og går sikkert 10 gangner lengere enn meg Hunder med veldig stort aktivitetsbehov hadde ikke passet for oss(eller hunden).
Vi har katter også, to flinke musejegere.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat