Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-13, 11:09   #11
Myrine
Medlem

Myrine sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg har vært en liten tur ut med gubben. Vært ope i skogen og henta ned noe ved. 15 minus hjelper bittelitt på bihulene, men så frot jeg kommer inn igjen sprenger det. Kjenner jeg begynner å bli lei å ikke blir helt frisk, nå har jeg hanglet siden midten av november. Er jo nesten frisk, men bihulene er passe tett og ørene halvvonde(sikkert pga det er tett).
Bruker du skyllehorn, hvis ikke anbefaler deg det på det sterkeste. Har slitt mye med bihulebetennelser men etter at jeg begynte å skylle når jeg kjenner symptomene kommer har jeg holdt det i sjakk
Vi har forresten også hunder, en 13 år gammel labrador( som snart skal få vandre videre) og en snart 10 år gammel blanding av buhund og lundehund. Siste er aktiv, men han takler helt fint MANGE late dager i mellom, men når han får løpe, så løper han. Pleier å la ham få løpe av seg på morran når jeg har fulgt ungene på bussen, da løper han på kryss og tvers og opp og ned og går sikkert 10 gangner lengere enn meg Hunder med veldig stort aktivitetsbehov hadde ikke passet for oss(eller hunden).
Vi har katter også, to flinke musejegere.

Ja det er viktig at hunden skal passe eierne og omvendt Vi bor jo på gård så her er det katter, to som er tamme og ett par streifene ville. De to tamme bor i hvert sitt hus, ei hos svigers og en hos oss. Hun som bor hos svigers var egentlig vår men hun flyttet etterhvert inn hos svigers. Hun er en katt som foretrekker at det er stille å rolig rundt seg så det var helt greit at hun flyttet dit. Han som bor her hos oss nå er her bare imidlertidig, vi vet ikke hvor han kommer fra, han bare dukket opp i fjor vår. Han er kasterert så det er jo noen som har brydd seg en gang. Har avertert etter eier men ingen melder seg. Så når det ble kaldt her i høst tok vi ham inn. Og det tok ikke mange dagene før han gjorde huset her til sitt. Men han er så utrolig slem med hun i nabohuset, så hun tørr snart ikke å gå ut i frykt for å få juling. Så vi må nok finne noen nye eiere der han får være enekatt.