Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-13, 22:08   #11
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

What?! Nå har jeg vært i syden bare en gang, men halve moroa er jo å gå på lokale spisesteder og prøve lokale retter! De jeg reiste sammen med, altså ungene og Lille Gubben, var helt håpløse og levde stort sett på pizza, burger og spaghetti bolognese i to uker... Jeg spiste moussaka, grillet sverdfisk, forskjellige grillspyd og masse annet godt!

Til sommeren skal vi til Mallorca og da skal jeg smake paella!

Det er absolutt ikke noe problem å få maten tilpasset på restaurant heller. Men siden jeg ikke kan spise noe fra sjøen og ikke lam, så begrenser det eg ofte på den måten for meg. Jeg finner det mye enklere å spise lokal mat i f.eks Hellas enn Spania. Derfor lagr vi stort sett maten selv der det er mest nødvendig.. Men å bytte ut gode råvarer med pulver? Det hadde jeg aldri gjort.