Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-13, 08:23   #15
Myrine
Medlem

Myrine sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg syns det er ubehagelig at jeg svetter sånn når jeg er på lavkarbo. Svetten renner til all slags merkelige tider. Jeg prøver å være positiv og tenker at kroppen kvitter seg med dritt, men ikke alltid like lett

Jeg har har aldri hatt problemer med svetting når jeg går på lavkarbo, men stål ånde derimot.. usj.. men som du sier, bare ett tegn på at forbrenninga er i gang

Jeg må syte litt her inne, jeg har så vondt i hofta mi, jeg klarer knapt å gå på den, jeg har ikke gjort meg noen verdens ting. Har gradvis blitt værre i løpet av 14 dager. Begynte med bare smerter når jeg satt og lå.. og nå er det helt for jævlig, må nesten finne frem krykkene snart. Har aldri opplevd lingnede. Går det an å få "kjink" i hofta? Har ikke vondt i ryggen, men det stråler fra hofta og nedover på utsiden. Tror ikke det er isjas-nerven heller, da ville jeg ikke greie å gå på tå og hæl har jeg lært. hmmm... det var dagens klaging.. Nå skal jeg nyte frokosten min her