Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-13, 10:02   #3
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Litt rådvill...

Velkommen! Ved ketolysekuren skal du holde deg under 20 gram karbo ja. Men det er ikke sånn at jo mindre karbo desto "flinkere" er du! Du "skal" spise 15-20 gram karbo pr dag, og dette skal i all hovedsak komme fra grønnsaker. Ellers så kjenner jeg ikke så veldig godt til ketolyse, da jeg går på noe i nærheten av Hexebergs filosofi. Ikek ulikt ketolyse egentlig, men jeg tillater meg å ligge på 40-50 gram ca. I hovedsak på grunn av at jeg liker litt frukt av og til. Så ketolyse er det nok andre som kjenner bedre enn meg. Men lykke til, jeg lover deg at om du gir dette en måned eller to for tilvenning så vil du oppdage en helt ny og bedre verden både helsemessig og vektmessig!

PS: Det er vanlig at man er litt ullen i hodet og rar i kroppen den første uken eller to før kroppen har vent seg til å gå på energi fra fett i stedet for sukker, men bare vær tålmodig og hold ut! Så blir det desto bedre etterpå når du er "avvendt" fra sukkersuget...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat