Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-13, 12:34   #18
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Myrine, vet du hvor jeg får tak i nesehorn, om de har det på apoteket?

I går og i dag har jeg brukt en drikkeflaske til å skylle gjennonm, og det funker jo på noe vis( kommer ut masse gult gør hvertfall). Men det er klinete, fordri jeg må både holde en finger på drikketuten slik at den ikke lukker seg og delvis trykke på flaska og får den ikke tett mot neseboret.

Men hvorfor har jeg ikke prøvd dette før? JJeg sliter med slinmhinner som sveller hele tiden, men samtidig har jeg slitt med bihulene. Og jeg er tragisk avhengig av nesespray og mitt nyttårsforsett er å klare å slutte med nesesprayen.

Kjøpes på de fleste apotek. Den jeg har er den billigste og enkleste. Ser ut som aladins lample. Det er en kongeting!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat