enlighten me..
hei der!
jeg har, som dere ser, nettopp joinet dette forumet, i håp om at dere kunne opplyse meg litt om lavkarbokosthold.
jeg har i det siste telt kalorier for full maskin, men ettersom jeg senker kaloriinntaket, senker kroppen forbrenningen, og jeg er nå nede på 700-800 kcal om dagen, og går ikke ned i det hele tatt. en nokså frustrerende situasjon, men jeg vet jo at hvis jeg begynner å spise normalt igjen, går jeg opp det som jeg har blitt kvitt fortere enn jeg rekker å rydde vekk middagstallerken. 
håper å gå over til lavkarbo kan være en løsning. vil ned ca 10-15 kg til (har gått ned 7 siden i høst), og helst før bikinisesongen...
et problem for å følge en slik kur er at jeg er vegetarianer. vet at veldig mye av proteinene i en slik diett kommer fra kjøtt... spiser fisk, melk og egg, though - så det er kanskje håp for meg likevel..?
blir forvirret av alle de forskjellige kurene man hører om. atkins, lindberg, skaldeettellerannet osv osv. hva er forskjellen?
noen forslag til gode bøker som kan få meg i gang; særlig dersom det finnes noe litteratur om en vegetarianer-vennlig form for lavkarbo...
|