Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.
Tusen takk for gode svar om betennelse og mat. Jeg setter utrolig stor pris på litt hjelp på veien når jeg er så sliten og dårlig som jeg er nå. I går ringte kardiologen min forresten og sa de hadde funn på blodprøven jeg tok før jul. Litt utslag på borelia. Jeg skulle bli kontaktet av nevrolog for å evt ta spinalvæskeprøve. De visste ikke om det hadde noe å si for hvorfor jeg har blitt så syk. Jeg fikk helt angst, dette syns jeg var kjempeskummelt. Noen som har gode råd? Jeg syns det er vanskelig å bare sitte å vente på bedre tider.
Nå aner ikke jeg hva slags syk du er, men borelia er jo som regel lett å behandle når man først har det konstanter.
Jeg har fibromyalgi og legen trodde jeg skulle bli bra når jeg hadde blitt behandlet etter utslag på borelia, men fibromyalgien ble slett ikke borte. Det var nok mest den som gjorde meg syk i utgangspunktet.
Er ikke så lett med en sykdom som gir masse forskjellige symptomer og ikke syns på noen blodprøve, men heldigvis finnes det nå gode diagnosekriterier på fibromyalgi også!
Håper du får kjapt svar på hva som faktisk feiler deg!
|