Sv: Januarskravletråd 2013
Opprinnelig lagt inn av milena, her.
Hvem skulle trodd at jeg skulle bli forkjemper for neseskylling... Men, det har hjulpet meg sååå mye!
Ja ett fantastisk redskap, husker jeg grudde meg noe forferdelig til første gangen, men det var jo så lett og effektivt også.. Tror dem koster rundt 100 kr på Apoteket Imse. Vel verdt pengene
Opprinnelig lagt inn av Bæstemor, her.
Hundene mine er av rasen Nova Scotia duck tolling retriever (toller). Nå har vi to tisper (10 og 4 år), og en hannhund som fyller 8 år i dag. Om du vil se så kan du gå inn på hjemmesiden vår www.kennelheliomar.com , jeg har også en blogg som heter Tones verdensrom som er linket fra hjemmesiden.
Fantastiske vakre hunder du har Bæstemor
Kjenner litt til rasen via en som var venn med min far, han hadde en fantastisk hærlig toller.
Toller'n har vært på lista mi, men ble strøket pga stort aktivitetsbehov.
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Synes det høres ut som isjias jeg da og man klarer da fint å gå på tå og hæl selv om man har isjiassmerter, det er sikkert avhengig av hvor langt ned i foten det går. Jeg hadde dette i høst, det vedvarte et par mnd og så - fra å føle meg invalid på lørdag var jeg sprek som en loppe på tirsdag! Det spontanhelbredes gjerne helt av seg selv i løpet av 3 mnd. 
Ok, den er like vond som i går. Nå kjenner jeg det minst når jeg sitter, det er værst når jeg går eller står. Kjennes ut som hofta svikter med mindre jeg har den rett under meg vanskelig å forklare. Det gjør vondt å ligge på ryggen og når jeg skal snu meg i sengen. Værst er det når jeg våkner om natten å må på do.. det tar sin tid å komme seg på badet   
kjedelig å bli sittende sånn jeg som hadde bestemt meg for å gå tur hver dag..ja-ja får ta tiden til hjelp.. Hvis det ikke er bedre til over helgen, da bestiller jeg lege time tenker jeg..
|