Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-06, 20:21   #3
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: enlighten me..

Lavkarbo kort forklart.

Karbohydrater øker insulin som fremmer innlagring av fett. Er ikkje essensielle i det heile men det er tungt for kroppen å omdanne protein til glukose. Vi kan derfor ha litt karbohydrater,veldig lite når ein skal ned i vekt, skal ein ete litt meir karbo må dei ver trege og mink litt på fettet(lindberg)

Protein er byggesteinar for muskler,hud,o.s.v.
Vi treng ikkje ete veldig masse protein, då overskotet blir til glukose(sukker).

Fett stimulerer fettforbrenning,og er byggesteiner i stor grad.

Naturleg mat er kluet her, for soya,brød, posesuppe,pasta,ris er meir eller mindre unaturleg for mennesker.
Med fisk, egg, og melk(Kremfløte,seterrømme og ost) som basis og lavkarbo grønnsaker(sjå liste for atkins eller generelt prioriter det som veks over jorda) Ved sidan.

Med lavkarbo vektminsking treng du ikkje vere svolten.

Blei ikkje så kort egentleg

Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm

Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson

Sist redigert av 205gti16v : 26-01-06 kl 23:21.
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat