Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-13, 20:59   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp ...

Opprinnelig lagt inn av Gudlo 78, her.

Tusen takk skal du ha Har faktisk aldri tenkt på å sjekke hvor mye e-stoffer det er i skinke :-o Akkurat nå har jeg mer enn nok med å telle karbohydrater og proteiner haha God helg

Her har du f.eks. ingredienslista til bogskinke:

Svinekjøtt (64%), vann, gelatin, stivelse, salt, glukose, løpstikkeekstrakt, hydrolyserte vegetabilske proteiner (hvete), konserveringsmiddel E 250, Surhetsregulerende E 508, Stabilisator: E 407 og E 450, smaksforsterker E 621 og E 631. Antioksidant E 307 og E 301. Antiklumpemiddel E 551og E 559.

Jeg fikk totalt avsmak da jeg leste på boksen. Og her har du Gilde kokt skinke:

Renskåret svinekjøtt av skinke(83%), vann, salt(2,1%), glukose, stabilisator E450, E451, E407, antioksidant E316, konserveringsmiddel E250, E262, E325

Lekkert? Jeg spiser ikke skinke med mindre jeg ikke har noen andre alternativer overhodet.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat