Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 10:37   #34
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Rikshospitalets stoffskiftediett

Opprinnelig lagt inn av Stella27, her.

Når jeg kommer til å tenke på det, minner denne dietten meg faktisk om en diett som tanten min fortalte meg om. Denne dietten ble brukt til ekstremt overvektige mennesker som måtte gå ned kjapt før en operasjon, slik at de ikke skulle bli for tunge til operasjonsbordet. Altså, jeg vet jo ikke hvor sant det er, for jeg husker ikke eksakt hva den innhold, men det jeg leste om innholdet minnet mye om det.

Det kan jo ha vært noe i den duren kanskje.

Jeg kjente en gang ei som gikk på en kur som var så populær en stund (på slutten av 90-tallet), jeg husker ikke hva den het, men den minner meg også om dette. Bl.a. var det noen dager en kaffekopp + 3 ritzkjeks til lunsj husker jeg... Hun var svært overvektig, gikk på denne dietten i flere uker og endte opp med å legge på seg 2 kg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat