Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-13, 06:34   #362
turkisa
Juniormedlem

turkisa sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Alder: 35
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Flinke dere er!
MaritR: gratulerer masse med alle minuskiloene!

Her går det litt opp og ned, men er fortsatt i ketose.. Første uka gikk jg jo ned 3kg, og nå har jeg 'bare' mista 1kg på snart to uker.. Det går jo nedover på både kg. og cm. og jeg har bare 5 igjen, så det er helt greit.. Hadde planer om å fortsette på Ketose til jeg har gått ned de 5, men nå må jeg nesten se ann altså.

Største problemet mitt er at jeg ikke får trent.. Tror jeg dessuten trenger litt veiledning fra dere som er litt rutinerte her.. Føler jeg ikke spiser så voldsomt mye fett, og at jeg spiser mye grønnsaker. Har slutta å veie og måle alt, men holder meg i ketose og spiser noe av det samme hver dag..

Stort sett to egg til frokost. Lunsjen varierer veldig, f.eks. ketosepizza, fylt paprika osvosv. har dessuten ofte med grønnsaker m/dip eller philadelphia til snacks. Middag går i kjøtt og grønnsaker og gjerne en fløtesaus. Jeg føler ikke i det hele tatt at sult-følelsen er borte, føler jeg tenker på neste måltid mye lenger før jeg skal spise det..

Er dessuten noe kvalm (i går kveld var det helt forferdelig), og viktigst av alt, jeg kommer meg såvidt gjennom trening! Jeg skal egentlig trene 1 time og 15 minutter minst to ganger i uka. Oppvarmingen er ganske tøff, og jeg pleier å gi ca 80-100% hele tiden jeg er der, men den ene treningen jeg har kommet meg på, klarte jeg ikke mer enn kanskje 40% og da følte jeg på et tidspunkt at jeg kom til å gå i bakken! Prøvde meg på en skitur for en uke siden og gav samme resultat. HJELP!

Hva er det jeg gjør galt? Håper virkelig noen kan hjelpe meg, for jeg kjenner at jeg er stadig nærmere den sprekken, er bare viljestyrken som driver meg fremover om dagen egentlig..

turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat